Torsdag 5/2

Nu är det äntligen gjort! Det jag har gruvat mej över sen i sjuan. Nationella prov i Svenska, skriftligt.  Satt från 08.45 till 11.00. Vi fick sitta till 11.20 men jag kom inte på nå mer å skriva.
Jag tycker inte att det gick så jätte bra, är inte riktigt nöjd :/
Skrev en krönika på sex och en halv sidor.
Men bra vet jag väl inte om de blev, vet typ inte ens vad en krönika är.  ( xD )
Men nu är det bara att hoppas på det bästa :)
Måste även berätta en ball sak xD När klockan var 11.00 la jag å Victoria från oss pennorna, läste igenom det vi skrivit samtidigt, vände blad samtidigt, plockade ihop grejeorna samtidigt!  Jag visste inte om det men Victoria sa de sen, ganska fränt ^^  haha. tkr jag iaf xP

Har kännt mej väldigt onyttig idag, drack tre energidrycker å åt en massa godis xb
Så jag å Victoria skippade lunchen,  åt lite sallad ist, men den var så äcklig så då tog vi en massa ärtor å stoppa in under läppen. haha töntiga vi är ^^  men bäst humor iaf ! Ingen slår den ;) 
Efter lunchen hade vi SO, och sen Hemkunskap, å då svulla jag i mej 1½ pirog ^^ 


Igår va de onsdag, seg dag på skolan. måste skriva emanuels kommentar när vi spela "med andra ord" på engelska.
Maja: The one who created the hole world!!
Emanuel: HULKEN!!
hahah, kul det var xD  ^^ 

Sen så hade emanuel även lekt med lysknappen å förstört säkringar (lr nåt)  för 10000 kr :o hahah, så typiskt han xD hahah.  Han som kom in å berätta de va inte så glad på han då xb  

På bussen hem då, lekte vi med en bläckpenna ... -.- 
Sluta med att jag var blå i hela ansiktet, å händerna var täckt av blå färg.


Imorrn far jag till Sundsvall , Tävling på Lördag :) 


puss (:

Kommentarer
Postat av: Robin

Hejsan, det var väldigt länge sedan vi prata ;)

Men jag lovar dig att det gick nog bra på Nationella :)

Hur äre annars då ?

2009-02-08 @ 15:01:12
URL: http://robisch.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0