Tisdag 3/2

Dagen har varit så seg, började med nationelle prov i svenska, läsförståelse. fick ett häfte med en massa texter, och sen ett häfte med en massa frågor om texterna. Det gick sådär .. :/ inte riktigt nöjd..  När Emma sa att det var 1 minut kvar så skulle jag precis skriva klart sista meningen på sista frågan, är glad att jag hann göra alla frågor iaf, många som int gjorde det . :s

På torsdag har vi skriftliga nationella i svenska, jag gruvar mej så sjukt mkt. känns inte som att det kmr gå så bra :s men jag gör väl mitt bästa. hela förmiddan ska vi skriva.
Ska ladda upp med en massa energidrycker och godis x) Det är typ de ända positiva, vi får äta godis mm, när vi skriver . ^^

Annars händer det väl inte så mkt den här veckan, tävling på lördag :)  far till Sundsvall redan på fredag efter skolan (: 
Smsa ;)   


Puss! (:

Kommentarer
Postat av: Robin

HAHAHAHHA jo jag vet, men jag gillar inte dom ;)

2009-02-04 @ 19:20:21
URL: http://robisch.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0