tummen upp för helgen (y)

Kom precis hem efter en mkt  bra helg tsm med Victoria! Danserna kanske inte var så rolig, men allt annat :) 
På fredan åkte vi tunnelbana, å ja måste bara säga att vi är jävligt BRA!  Visserligen frågade vi kanske lite, kanske ganska mycket och även att gubben kände igen oss när vi kom tillbaka etfer vi varit på stan å shoppat x) lite kul faktiskt..

Jag har iaf köpt en klänning från Manhattan i Stockholm, Ett par jeans från BIK BOK och en svart tjocktröja från BIK BOK :) Man ska ha med sej myyycket pengar om man ska shoppa , som då jag inte hade -.-




1. Manhattan - FAN va snygga kläder de va där!! OCH att de va grymt billigt! Det gillas starkt för mej. Ska defenitivft gå dit först när jag är i Stockholm nästa gång.
2. 19 dagar till jul - julkänslan börjar komma riktigt nu, jag älskar julen. Inte länge kvar nu, ska bli så skönt med lov oxå :)
3. Helgen- ordet tråkigt finns inte när Victoria är med :) Tack för helgen!



1.
Pizza Hut ( sthlm) - Jävluskt dyrt, lite mat och som dessutom inte smakar nånting. Jag skulle äta pasta carbonara, makaronerna var överkokta, det var typ 2 bacon skivor i, och det smakade absolut ingenting. 95 kr var det inte värt iaf. + att drickan kostade 30 kr ;o
2. Linje trafiken i Örebro - otrevliga busschaufförer som tror att man alltid har åkt den bussen. FÖRLÅT att vi inte visste att man inte kunde betala med pengar utan att vi skulle betala med SMS. -.- x(
3. Allt jävla plugg innan jul - fattar inte varför lärarna lägger allt plugg å skit veckorna innan jul. Visserligen är det bättre nu än i nian, men de är fortfarande väääldigt mkt. Vi har ju faktiskt annat för oss än att bara plugga oxå....


Nu måste jag sätta igång med allt plugg, gör jag klart en uppgift idag är jag ledig på tisdag. (:

Puss! / L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0