love it

 
Har typ hittat världens goaste parfym! åh, vill ha! Måste nog köpa den när efter ja jobbat :)

Har haft heldag i salongen idag, men måste faktiskt säga att så där less har jag aldrig varit nångång! Fick göra om min jävla klippning på den där jävla fittdockan!  Efter lunch gav jag upp, lr jag orkade inge mer. Fast alla va typ less, och jag blir yr av å va där uppe hela dagar. Nånting med luften..

Efter skolan gick ja på stan , mötte Victoria så vi gick å kolla littegrann. Köpte faktiskt en bh, eftersom alla vill veta ... haha.

Ikväll ska jag nog försöka göra klart ett segt jävla onödigt arbete om God hälsa, jag hatar de och de går inge bra. Har även 40 engelska glosor som ja ska kunna imorrn (y) braaaaa... 

puss/ L
 

Kommentarer
Postat av: My

vi har typ inget plugg alls:S men det klarar du lätt:)<3

2009-12-10 @ 20:11:52
URL: http://myperssonstafren.blogg.se/
Postat av: LinneaO

så skönt för er ! Ja, jag hoppas de :) <3

2009-12-10 @ 20:25:29
URL: http://linneaoscarsson.blogg.s

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0