yran ,

yran blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, menmen... hade väl ändå ganska skoj .
Får ta igen d där nästa år tkr jag!

på lördagen under dagen var jag och victoria i badhusparken och tog emot ett pris till Jannez, efter det gick vi lite på stan och kollade. Jag inhandlade ett par blåa jeans och mörka jeansleggings på Rut m.fl  och 2 par skor på skopunkten :) 
Nästa vecka blir det förhoppningsvis mera kläder, jag och mamma åker till Sundsvall . Ska även kolla på Ikea om ja hittar nå fina grejor till lägenheten , en hylla måste jag köpa iaf. 

 Idag har jag klippt gräs, segt som fan.
Och imorrn jobbar jag på Ica, kmr nog sova i föllinge imorrn, för ja orkar int ta mopeden.. 

Tre veckor kvar tills skolan börjar, ojoj va tiden har gått fort!
Ska ändå bli skoj å börja skolan å så, men litte mer sommarlov hade ju varit skönt, känns som de är så mkt mer jag vill göra innan skolan drar igång!



besviken ,


/L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0