,

dålig uppdatering , jag vet!

Imorrn åker jag å mamma till sundsvall över dagen, där blir det Ikea; nya saker till lägenheten,  och en massa shopping! nu när jag äntligen fått mina pengar för gräsklippningen så ska jag handla upp dom på en gång :))

I helgen har jag inte gjort så mkt,  var till strömsund igår en sväng med Junior å Jannike, dock hittade jag inget som jag fastnade för. sparar pengarna tills imorrn ist .

Jag har även jobbat två veckor på Ica nu, det går faktiskt bra. Har börjat lära mej hur kassan funkar nu oxå så de går bara bättre å bättre. Nu äre bara en vecka kvar, det känns skönt!  Sen blire flytt till stan :D  Ska bli skönt att flytta ifrån skogen ett tag, kanske jag till och med längtar att komma hem sen.. 

Nu ska jag faktiskt gå å städa lite på mitt rum, de ser hemskt ut där inne ;s 

/ L
 


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0