sjuk ,

Imorse när jag vaknat, efter jag snoozat i 45 minuter och pappa kommit in ett antal gånger, klev jag upp ur sängen tillslut. Jag hade så jävla ont i halsen och lite feber så jag tog å sjukanmälde mej och la mej i sängen igen .. de va riktigt skänt att få sova ända till halv tolv!

Så idag passade jag på att träna inför engelska provet på fredag. Har lärt mej typ 200 glosor, skönt att jag kan dom nu iaf.

Imorrn har jag sovmorgon igen, vi är nämligen ledig imorrn. Nian har utv. samtal och de börjar inte förrän 14.00 :)
Får väl höra imorrn då om jag skött mej ^^

På lördag är det dansgala i Strömsund, och jag ska dit med Victoria :)
19.00-03.00 ( :o ) 

sen är de ju första april idag, å lurad har man ju förstås blive. Har faktiskt inte gått på allt , även fast jag är väldigt lättlurad xb


nu ska jag göra några listor om sulor som vi i klassen ska sälja .

Puss ,


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hihi! Vi ska pumpa på som fan, jag och Jullan! ;P <3

2009-04-03 @ 12:51:55
URL: http://carolinegrufvelgard.blogg.se/
Postat av: Tim

i know! haha

2009-04-05 @ 20:12:52
URL: http://timviktorsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0