Söndag 5/10

Idag kom jag hem från stan.  Varit hos syster , dansgala på fredag. Clara, Angelica, Annah, jag å Julia åt middag hos Julia innan dansen , mkt trevligt :) Var riktigt kul på dansen ! :]]
På lördan vart de shoppingtur med Julia , köpte tre tröjor, en jacka , rouge, mascara och en scarf :)
Sen for vi till lägenheten , fixade god mat , tacos ;)  sen kollade vi på typ croccodile dundee , (stavning? xD ) åå sen såg vi en braig film , World trade center . usch, kan inte fatta att de verkligen har hänt .

skulle åka med jannez hem , så peo ringde å väckte mej kvart över åtta O.o  jooobigt xD 
så nu sitter jag typ å halvsover ^^ 

+ att jag är riktigt stolt , för jag har jobbat matte idag :))) tihi x )

Saknade tim robin å victoria i helgen oxå, så synd att ja inte kunde fara :'(  <3

Kommentarer
Postat av: victoria

vi saknade dejj bruden! <3

2008-10-08 @ 18:58:54
URL: http://victoriasberg.blogg.se/
Postat av: Robin

Linnea va saknade dig också som fan <3

2008-10-08 @ 19:01:14
Postat av: Clara

Det var väldigt trevligt :)

Vi måste ses oftare sötunge! :) <3

2008-10-08 @ 20:18:13

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0