Torsdag 25/12

Igår var det Julafton, riktigt mysigt : fast jag har inte fått den riktiga julstämningen ...
men de är alltid mysigt med jul :) jag fick pengar, smycken , smink , kläder, godis ^^ , presentkort  osv ...
och så fick jag en parfym som luktar as gott av min älskling :) <3 Diesel fuel for life :) .

Imorrn blir det dans :) kmr bli riktigt skoj . Danserna i Laxsjö är inte riktigt som alla andra ^^ . men de blir kul :D
Victoria kommer hit innan , måste ju öva på sången ... :s  ååh, jag hoppas verkligen att det kommer gå bra! :s menmen, det blir ju kul iaf :]

Efter dansen kmr Jimmy ti mej :) <3 mys ! :)

På Lördag blire SHOPPING i stan , rean är igång ;) hehe. fan va ja ska handla! x) hoppas jag xP


Puss ! <3

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0