Tisdag 23/12

Idag är det bara en dag kvar till Julafton :)
I år tillbringar vi den i Hoting hos min Moster och mina kusiner :) ojj, va längesen de va jag träffa dom!

Helgen den var så grymt rolig! Bodde på hotell i Enköping, alla hotell i strängnäs var upptagna ..
Vi kom till Enköping på fredag kväll, har då åkt buss från typ sju på morron ..
När vi kom fram checkade vi in på hotellet å la in våra grejer, sen gick vi ut å åt på nån resturang där i närheten :) sen gick vi å köpte godis , å jag å victoria skrek att alla skulle rösta på Jannez i dansbandskampen^^ haha .

På lördan gick vi ut på stan en sväng :) Jag å Victoria köpte lite smink ... haha xD
och så köpte jag en Julklapp till min Jimmy :) hoppas han gillar den .... :S
sen när vi skulle gå tillbaka till hotellet så möter vi GUNNAR i telia reklamerna :O  fan va coolt ^^  haha .

Vi kommer tillbaka till hotellet vid tolv och då börjar  vi duscha och fixa oss till kvällen ,  jag vart klar runt fyra , och skjutsen gick halvfem :)

Vi kommer till Strängnäs typ vid fem, kvart över fem nån gång, å då får vi köa ett tag för dom släpper inte in folk förrns halvsex .. å kön vart ju inte så liten när vi stog där xD

Sen får vi komma in och sätta oss vid bordet ,  typ bästa bordet! såg ju nästan allt :) så himla roligt!
Va så jävla nervös precis innan de skulle börja !

Hoppades ju verkligen att dom skulle få spela två låtar iaf, å de fick dom :D:D hoppade å skrek som tusan!  ( tur att dom inte filma de xD )

När dom skulle spela andra låten , en nyskriven låt som heter : I djupet av mitt hjärta . jätte fin låt!
Då ställde vi oss upp med varsitt tärnljus :) å "kameramannen"  går förbi oss men vänder snabbt och den rösa lampan på kameran börjar lysa, haha visste ju inte vart man skulle kolla ^^

Och varje gång Peter Settman skulle prata så ställde han sej bakom vårat bord, och tankarna på mej var då : Prata inte med mej, prata inte med mej .. xD haha .
å sen under en låt ställde han sej bakom mej å spraka på min stol ^^ hahah .

de räckte inte ända fram till duellen , men är mkt nöjd att dom kom trea :D

min telefonräkning kmr inte att vara billig ... igen ... xP hah.




Igår va jag i stan å köpte Julklappar :) så nu är jag fattig ..... haha .


På fredag är det dans i Laxsjö , JANNEZ spelar ;)  vilka ska dit? :P
O jag och Victoria ska sjunga x) ganska pinsamt ... men kul :) xD hehe.



God Jul och Gott nytt år på er alla! :)

Puss! <3

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0