Onsdag 10/12

Den här veckan har varit jobbig. Omprov i Matte igår , de gick ju som de gick :/  inte så mkt bättre som de förra iaf .. lär ju sänka det betyget :((
Idag hade vi Biologiprov, gick bättre än jag trodde att de skulle gå faktiskt :) hoppas på ett vg  :] och så hade vi engelskaprov idag också, det gick verkligen inge bra :/ typ alla ord jag inte tränat på kom på provet . så då vare ju bara till å chansa .. men får väl se hur de går . Imorrn sätts betygen iaf.. :s jag hoppas verkligen att jag har höjt nåt betyg, jag vill verkligen komma in på den linje jag vill gå.
men jag har beslutsångest :S Jag vet inte om jag vill gå på John Bauer eller i Bräcke. Jag vill gå i stan , men jag tycker att linjen verkar MKT bättre i bräcke, men där vill jag inte bo ... jag vet inte hur ja ska göra , hjälp mej!! ...

Helgen med Victoria var grymt rolig, de måste vi göra om! <3

och vi, ehm ja..  missade ( xD) bussen i måndags :O haha . Så då va vi hemma å plugga heeeela dan , not ^^ 
Vi har tränat på en låt som vi kanske ska sjunga med jannez på annandan I Laxsjö .  ( inte bestämmt än) I want it that way ,  klarar fan inte en del i den låten xD övaövaöva ^^
Å de är ju lite pinsamt å sjunga med Victoria oxå, hon är ju typ BÄST  . men aja, de ska bli grymt kul iaf  om vi gör de :) om vi vågar  x ) 

Igår va vi på kör, lucia tåg i Skärvången på Lördag, jag är Lucia :)) 
Är ganska nervös, ska ju ha levande ljus i håre, jag kommer ju typ elda upp hela mej xD haha . 

På fredag har våran klass Luciatåg i Föllinge. Jag är tärna :)  Och jag kan alla låtar, och min vers :) INTE . å de är as svårt å sjunga alla låtar oxå, så jävla ljusa xD men aja, de går väl ^^ 

Ikväll ska jag bara ta de lugnt ,  ska inte bry mej i några läxor och prov nu :D sköönt!    



4 veckor idag , älskling :) <3



Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0