men lunga me

Dagen började inte alls bra då jag försov mig och missade första bussen till skolan. Tänkte jag skulle hinna ta en buss som går 10 min senare än den, halv nio (då jag börjar) så blir jag ju bara liite sen. Så jag går ut 25, och väntar men de kommer ingen buss? Vilket gjorde mitt braiga morgonhumör ännu bättre så jag blev lite mer sen än vad jag väntade mig men gjorde inte så mycket eftersom vi bara skulle se på film :) Blev genast på mycket bättre humör då min Svenskalärare bakat kladdkaka till oss :') hihi!

Och vad händer annars då i mitt så händelsrika liv?? haha. Jag har faktiskt varit duktig och pluggat massa, läst halva svenskaboken som oturligt nog ska vara klar till imorrn . Meeen jag får väl läsa lite imorrn då. Boken är över 100 år gammal, LOVE IT. Verkligen kul att läsa den.... -.-

Provade även min bikini som jag köpte förra sommarn men som jag inte ha använt än ( :o Jag har fan inte badat sen sommaren ... 200..9?? ) Jag kunde ha den, meeen behöver defenitivt gå på gymmet några gånger innan jag vågar ta på mig den in public, haha...
Så därför bestämde jag mig för att kliva upp mega tidigt imorrn och gymma innan jag börjar skolan halv nio imorrn. Tror ni jag lyckas... ? ;) Jag är ju inte direkt morgonpigg av mig.. Men de återstår att se.. ;) hihu.

Men nu! Big Brother , hörs ;D 


Kommentarer
Postat av: Viktor Frisk

Sv: Riktigt rolig att du är med och tävlar. Jag har även två andra tävlingar på bloggen som jag tycker du borde vara med i.



JumpIn Dress Tävlingen, Vinnaren dras den 6 mars LIVE:



http://viktorfrisk.com/2011/february/vinn-en-jumpin-mjukisdress.html#comment



Vinn 10 biobiljetter, vinnaren dras imorgon:



http://viktorfrisk.com/2011/february/tavling-vinn-1o-biljetter-fran-sf-bio.html#comment

2011-03-01 @ 23:13:01
URL: http://www.viktorfrisk.com

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0