Eclipse

Filmen var .. underbar! Tyckte den verkligen va jätte bra, tack älskling för bion :')


Se den!

Nu sitter jag i lägenheten, själv, och gör nästan ingenting. Vill börja packa ihop allt , men har ingen aning om var ja ska börja? Måste nog fixa lite kartonger imorrn, kanske blir lättare då..

Mamma och Pappa kommer till stan snart också från deras resa till prag, de sover här inatt och väntar till jag har jobbat klart imorrn så ja kan åka med dom hem, snälla päron jag har! :) men ja tror dom är lite nyfiken på hur nya lägenheten ser ut också.. ;)

Lite nervös inför 'första dan på jobbet' imorrn! Sitta i kassan 4 timmar, och senast jag satt där var i tidigt i våran tror jag, men de ska nog inte vara några problem hoppas jag :)

Puss / L


Kommentarer
Postat av: Christa Ajris

Ååå!! Vill också se den filmen :D

2010-07-05 @ 11:58:51
URL: http://livetsomstylist.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0