helg (:

engelska idag, var tänkt att ligga kvar i sängen imorse men ja tänkte att de kanske skulle va onödigt... så ja klev upp tillslut iaf, bråttom eftersom jag legar å dragit mej till halvåtta! På skolan hade vi engelska å ja skulle jobba på ett arbete , men spelade mest bowling med Linn ist, haha! Vi behöver ju inte säga hur de gick för mej ;)

Sen blev det lunch och en sväng på stan å sedan for jag hem och gjorde chokladbollar, men inte till mej utan till tävlingen imorrn.. Skulle bli 100 st, men de blev 50. å ändå tkr jag dom är små.. ^^ får se om de är några kvar efter Marcus vare här inatt ;o nejdå..

tror även detta är min otursvecka..

Igår oxå när vi åt lunch på skolan lyckade jag t o m att skvätta upp sås upp i typ hela ansiktet, håret, tröjan, jackan, väggen och bordet när jag skule dela en morot som var as hård..  -.- inte kul. Klippte mig i fingret oxå, och det slutar ju aldriig blöda!  Jag halkade även på stan idag, snygg vurpa vare ju iaf... haha.

Tävling i Krokom imorrn, be there! :D  taggaa.

om en timme drar jag och jobbar, och sen kmr mitt <3 hit :)

Puss/ L


Kommentarer
Postat av: victoria

haha, gillar det där med såsen iaf ;)

hhahahah.

2010-01-29 @ 22:21:23
URL: http://victoriaasberg.blogg.se/
Postat av: Linnea

nää inte kul Victoria, inte kul... :p

2010-01-29 @ 23:11:34
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Brita

haha, jag gillade vurpan!! <3

2010-01-30 @ 14:58:54
URL: http://prejhtapersson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0