lördag ,

Gårdagen trodde jag skulle bli en lugn kväll framför TVn, med då ringde min telefon vid elva och tjatade på att jag skulle komma upp till "fjöspuben", så då tog jag mej en promenad upp dit å mötte roligt folk! :) 
Fick även ta hand om några som druckit lite mkt, haha tjänster å gentjänster ... ;) lr va man säger .
Jag kom hem och la mej vid halvtre och vaknade imorse av att momma å morfar kom förbi, klockan var väl då runt halv ett. Så då fick jag dra mej upp ur sängen och  ta mej en kopp kaffe, mums!

Har ingen aning om vad som händer idag, brukar inte hända så mkt i Laxsjö. Så de blir väl att ta de lugnt å njuta av lugnet innan man beger sig till staden imorgon.

Taggar som tusan till nästa helg med brudarna, vi gör dorotea osäker ;o

/ L



En bild på mej under "stylingdagen" :)

Kommentarer
Postat av: Linda

VARNING. Frisör tjejer på ingång in the big city

2009-09-20 @ 00:26:06
URL: http://liindaberg.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0