lill-lörda ...

ja, då var man hemme efter en mkt lyckad kväll.
Först middag med Brita, Linda och Nichole. Tacos, mums! Riktigt mysigt, måste defenitivt göras fler ggr :)
Efter middagen drog vi till ås med torsta folk, va där å hade litte skoj. Senare for vi tbx till den stora staden å letade efter festfolk . Dock hittade vi inga så vi blev ute å pratade me massa skojigt folk :)
Skoj kväll iaf (:

Innan middagen med tjejorna var jag å skulle dansa på olika skolor, först i ås och sen på wargen . Åh, typ de värsta jag gjort i mitt liv! Gu så pinsamt de va .... aja, gick väl bra ändå hoppas jag.. 

 

Nu ligger jag i min extremt sköna säng å ska sova, trött är jag ju , försöker å inte tänka på hur hungrig jag är. åh, tänkt en subway macka ... ne, inte drömma för mkt nu ;)

gonatt alla goa å glada !

Puss, / L

Kommentarer
Postat av: Tolli(Nichole)

definitivt! nästa gång vill jag ha minst hälften av våran "vad är gott"-lista med också! ;D

2009-09-03 @ 16:22:51
URL: http://floffsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0