engelska.

KUL att ja precis skrev et långt inlägg å ALLT försvann för att internet sluta funka när ja skulle publicera, KUL! -.-

Jag hatar verkligen fredagrana på skolan, engelska är enda lektionen vi har , 3 timmar. Å jag hatar de! Usch va tråkigt de är. Sitter å skriver nu de jag höll på med förra veckan också ; Läst en berättelse och nu ska jag skriva en sammanfattning, om språket, karaktärerna, jämnföra etc.. Å jag som har så otrooligt mkt fantasi, inte. Men ja ska väl få till de på nå sätt.. snart..

Efter skolan ska jag skynda mej ner på stan å möta Victoria, hon ska följa mej å köpa lite grejer innan hon åker med bussen hem kl 13.00. Själv stannar jag i stan, ska tvätta å packa när jag kommer till lägenheten.  Åker till ludvika imorrn bitti på tävling, fast jag tävlar på söndagen. Ska sova i ett klassrum, hm… kul.

Kan ju även nämna att jag har gratis sms så om vill vara lite social kan man ju skicka iväg ett sms till mej. Speciellt imorrn då jag ska åka bil typ hur länge som helst ;)

Puss / L


Kommentarer
Postat av: Linda Berg

satt just å tänkte ja skulle kolla bloggen era för att de är ju freda å blogg time på skolan ;)

2009-10-16 @ 11:01:19
URL: http://liindaberg.blogg.se/
Postat av: LinneaO

haha, alldeles rätt Linda ;)

2009-10-16 @ 11:09:43
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0