kortdag!

Idag när jag kom på skolan så va de första vi fick höra att våran datorkunskapslärare var sjuk, det ogillas INTE. Så vi fick sluta efter lunch! Egentligen efter vi var klar med matten, men jag var ovanligt snabb idag så jag gjorde klart nästa veckas uppgifter så kan därför börja kl. 11.00 nästa tisdag - det gillas som fan!
Jag år lunch, fisk som vanligt typ, och stack sedan ner på stan å träffa mamma å pappa som var på jakt efter en kostym åt pappa. Dom åt på Kina, ganska avundsjuk jag var... -.-

Sedan gick jag ( lr lat som jag är tog jag bussen.... ) till Hemköp igen för att kolla om jobb nu när chefen jobbade, men när jag kom dit hade han preciiis gått på rast så ja skulle komma tillbaka efter en timme , KUL! Så jag gick faktiskt tillbaka till stan ( tog faktiskt inte bussen ;o ).
Fick skjuts av mamma å pappa sen, men sååklart måste man va 18 . blää på de.
Åkte sedan på lillänge, till skopunkten å jag köpte två par nya skor :D tjho! ( hittade bilder på dom men verkar vara nå fel för jag kan inte ladda upp dom, surt.. Försöker kanske kadda upp dom imorrn ist! )



Ikväll blev det även träning, faktiskt väldigt längesen vi träna. Men riktigt kul var det! Blir även träning på torsdag (:

Och stolt ät jag oxå, har stått emot bullar å godis i två dagar nu! Jag ska nog vissa alla som inte tror på mej, å de är faktsitk många, att ja kan va utan.. försöka iaf ;) för ja ska inte äta ett rått ägg ! ;o

Sitter nu å pluggar på ett jävla prov om huden som jag har imorrn, klockan är snart halv ett och jag kan fortfarande ingenting. Braaa planering kallas det. Men jag hade faktiskt glömt det helt under lovet, så jag får väl helt enkelt skylla mej själv! Bra oxå att ja sitter å skriver en okulig blogg ist för å plugga, menmen. Hade bara lust!

Ska fortsätta läsa lite mer nu, men min hjärna är snart typ överbelastad så jag ska nog snaart gå å sova. Vore skönt må ja säga.


Pussis / L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0