this is my life, my friend. and I can't be no one else..

Jag gillar låten, och Anna har så grymt jävla bra röst! :')

Iaf, skoj helg iaf!
Rebecka, vilken jävla stjärna! :D haha !



Imorrn börjar ju då skolan igen, en vecka till med lov hade ju inte skadat. men bara tre veckor till Påsken nu! härligthärligt. På lovet har jag glömt allt vad som har med läxor och prov att göra. Kanske inte var så bra, och även fast jag har absolut ingenting att göra nu så orkar jag ändå inte plugga :)  de e ju happi happi de. - ne usch, absolut inte.

Idag for vi ner på stan å Jag köpte en jacka :D en svart från veromoda :)  ( bild kanske kommer sen? )
Iaf, sen kom Johan å hämta mej så for vi på lillsjön å träna en stund, kul vare! NU jävlar.

Till helgen äre tävling i Övik, ny och högre klass så jag har inte alls så stora förhoppningar på hur det kommer gå.. Men kul blire ju iaf :) 


och imorrn får jag äntligen träffa älskling.

pusspuss/ L







Kommentarer
Postat av: sv

mja det va ett tag sen:)<3

2010-03-14 @ 23:01:09
URL: http://myperssonstafren.blogg.se/
Postat av: sv

jag har en blomma på benet kmr väl upp en bild på bloggen:)<3

2010-03-16 @ 17:46:42
URL: http://myperssonstafren.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0