<3

helgen har varit jätte bra tsm med en jätte bra människa! <3 Synd bara att de blev så kort tid. Måste också säga att de var jätte kul att åka buss i över åtta timmar, speciellt när vi åkte ner då de var fullt i bussen då jag inte ens fick sitta bredvid Marcus! -.- haha, tror han tyckte att ja kanske var en aning jobbig då efter typ sju timmar då ja va så less så ja visste inte vart ja skulle ta vägen :b

Iaf, när vi kom ner for han å tatuera sig. blev jätte bra! :) å klumpig som jag är så råkar jag ta på den hela tiden, vilket man inte får. Då blir han också glad på mej ... ;)


Sitter på skolan nu, och jag är väldigt mycket opepp på skola nu!  bara en vecka kvar till lov nu..


Tror också att ja håller på bli sjuk, ont i halsen å hosta as hell. tyck synd om mej .. (; heheh. 

ikväll blir det å börja plugga inför NK prov imorrn, men jaaaa. FAN VA KUL!! :D lär ju må sitta uppe hela natten om ja ens ska kunna fatta nåt. Men ja får väl helt enkelt skylla mig själv för de! :(

 
jag älskar min marcus , <3

Puss / L









Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0