NYTT!

Har precis fixat och ändrat min blogg helt och håller, design och header!
Min nya header gjorde Marcus åt mig, hihi han är ju bara för bra ;) <3

Så vad tycker ni nu då? bättre, sämre? :)


Idag var vi iaf ledig från skolan, å jag har inte gjort nästan nånting. sovitm pluggat (läst 10 sidor i min bok vilket jag kallar å plugga stenhårt! ) sen kom marcus hem å då har vi bara kikat på film, äte chips å myst på! Fick även i oss lite jordgubbar ;)

Imorrn börjar vi kl.10.00 , då vi endast ska ha lekar tror jag. går två timmar å sen ska jag nog gå på stan i hopp om att få ett jobb, känns meningslöst menmen. Och sen ska jag träffa Victoria, allt för längesen sist nu! :(  skärpning.

På onsdag slutar vi och sen äre SOMMARLOV!  åh, kan inte beskriva känslan med ord hur grymt jävla skönt det ska bli ;'D

Nu ska jag krypa ner bredvid marcus å sova, så jag är pepp inför lekarna imorrn, hehe...

gonatt, Puss / L



min, bara min! <3


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har! :)

och du skriver bra för övrigt!

(av det jag har kikat på iaf ^^)



Ta hand om dig! kram :)

2010-06-08 @ 00:27:35
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: eva

Hejhej !

fin blogg, kolla min & kommentera gärna :D

Kram !

2010-06-08 @ 17:39:33
URL: http://evakaringillman.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0