rubrik?


Lägger upp en bild på dagens outfit!
Gråa chinos och Svart linne från Gina Tricot, randig tröja på H&M :)
(ignorera att ja ser konstig ut!)




Skolan idag var superkul! Eftersom jag var borta förra gången då dom klippte konkav och konvex, så gjorde jag det idag! å resultatet blev mkt bra tyckte läraren, glaad :D Bara jävla gradering jag hade gjort litegrann. -.-
Fick även slinga/tona håret på varanda. Så jag fick en röd/lila "effekt" i håret, blev faktiskt bra! Tordde de skulle bli as rött. Men som tur va så blev de inte såå rött. Jag hann dock inte göra på Brita, så det blir nästa gång.

Efter skolan blev det hem å äta. Somnade en stund och gick sedan ner på lillsjön för träning. Och gud så bra det gick! Riktigt roligt, men känns kanske att jag inte tränar så ofta. Måste bli lite kondidions träning snart.... snart... hihi. Så tråkigt att bara vara ute å springa, sjukt trist. Menmen, ska väl komma till skott nångång.

Imorrn har vi engelska på förmiddagen och sedan åker jag hem! Skönt må jag säga. Och på Lördag blir det Sundsvall med mammi (:


Nu ska jag gå å packa och städa å fixa lite här i lägenheten. Sen är det sängen som gäller!



Gonatt! Pussar / L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0