glad tjej (:

Imorrn kväll åker jag och Victoria till Stockholm, följer med Jannez :) Stockholm imorrn och Örebro på Lördag. Ska bli grymt skoj iaf :)

Idag hade vi heldag i salongen, vilket vi har imorrn oxå :) Jag fick min bedömning och betyg på klipprovet vi hade förra veckan så nu ska jag skryta : "superfin klippning! MVG!" Lagomt nöjd då :)  Fick även tillbaka mitt idrottsprov i måndags, KUL att jag var en halv poäng ifrån MVG... jaja, nöjd som fan ändå men känns lite som att "snubbla på mållinjen" när man är så nära :)

Frisöryrkets Historia
Datoruppsats
Läsa bok + 4 läsloggar
Engelskauppsats- "More money for teenagers"
Engelskaglosor
God Hälsa arbete
Prov i skiftningar och blandningar
Klipprov i Gradering
Matteuppgift

Jag har ju det jag gör iaf -.-

Ska snart börja packa inför imorrn, som jag längtar!


wiiie (:


Puss  / L 

                                                (: <3

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0