skolan har börjat.

Det värsta är ju sjävklart att man måste kliva upp så jävla tidigt. Är inte riktigt nån morgonmänniska... Men idag fick vi va ledig och då passade jag på att ta mig en rejäl sovmorgon ;)

I onsdags efter skolan skulle vi i klassen inventera på Hemköp här i stan. Segt trodde jag, men vi blev klart med hela affären på tre timmar ;o duktiga vi.
Gick då hem och fixade mig lite och drog sedan till Julia i klassen för att fira... att vi börjat trean? haha. Fest och Marité , kvällen blev ju awesome.





Igår, ja.. bakis..  men tog mig upp ändå till skolan i tid! seg dag var det iaf.
Träffade Josefin och Victoria efter skolan en snabbis, sen gick jag hem för en powernap och drog sedan å jobba på coop..


Idag blir det att försöka fixa klart i vår nya lägenhet så gott de går :) Kommer bli jätte bra när allt är klart :D



Just de, köpte ju en ny kaffe maskin i veckan så vill ni ha kaffe äre bara å komma ;) haha




MUMS!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

sjukt fin lägenhet och sjukt gott kaffe haha <3

2011-09-03 @ 02:04:19

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0