lat jag.

Är så trött så ja orkar inte ens gå å lägga mig . då är de illa...

nackdelen är ju att jag inte tar mig upp på morgonen när jag är uppe så länge, hör inte ens mina 25 alarm på morgonen? hur är de möjligt? med 3 - 5 minuters mellanrum mellan varje signal tar det mig 45 minuter innan jag hör första alarmet. Bra Linnea .


Dagen har väl sett rätt ok ut. Slutade skolan efter lunch, for hem å städade lägenheten .. puh..
Pappa kom in till stan å bjöd på pizza, muuums . For å hämtade Vickis å Jossi på dancehall , for hem , drack teh å hade våra välbehövliga pratstunder :') haha.

Nu sitter jag helt själv hemma i min nya One Piece framför tvn,  :') kan inte bli bättre.... 

Planerar in en ny resa btw, roadtrip till stockholm ! wihooo .  Kommer bli kung, som vanligt! Kan inte bli annat med oss, hihu ;)


neeeeee men äääh. fan nu må ja sova , gonatt hejdå .

Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

tamdamamama, IKEA ;) Kram

2011-10-01 @ 23:56:25
URL: http://millahoman.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0