haloweeen

är så jävla glad att jag är ledig tisdagar!

Hård star på veckan , "liten" uppgift i samhällskunskap . fy fan, kämpade mig igenom typ 1443 frågor, när jag är på sista frågan får jag höra att det bara var G-delen. KUL. haha.

Sedan blev de planering inför JB Jul, som kommer att vara på Gamla Teatern den 27 nov! KOM DIT. Och den dan kommer jag typ dö, för då ska jag sjunga inför massa människor. läskigt, hehe....

Efter skolan gick jag och nichole upp på gymmet, herregud vad hurtiga vi blivit nu. (; varit där 2 ggr nu sen i maj! jag utnyttjar mitt gymkort väl :')

Återhämtar mig imorrn och på onsdag kommer mamma in till stan och är min klippmodell :)


Hade besök av mina fina idag, Vicki å Jossi. fina vänner har jag ju kan jag ju tala om. 

Imorrn ska jag möta upp Victoria på stan, vi ska nämligen inhandla våran halloween outfit till helgen ;) men jag tänker inte avslöja vad vi ska va, än :D hihi.
just de , hade ju tvätt tid också . åh va tråkigt.




jag tycker inte om de här.

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0