...

nej, jag har inte dött. jag lever ...  min blogg är kanske inte så väl uppdaterad men plötsligt händer de!

jaja , har väl kanske inte nånting vettigt å skriva om , som vanligt .

Jobbar hela jäkla helgen , 11- 21-15 på lördag . puuuuh. Men efter de drar jag till Föllinge med victoria! Förhoppningsvis :D

och nästa helg åker jag å brudarna ner till Stockholm, kommer bli grymt. Tror att utelivet har lite mer att erbjuda där än här uppe i sunk östersund. lill hålan , haha!

som sagt , kommer bli gryyymt.


har ju också varit med i "körslaget", inte riktiga såklart, men i krokoms kommun. Jäklar va kul de va, och speciellt på själva tävlingsdagen . Riktigt roligt, känns knäppt nu när man inte är å sjunger på måndag kvällarna. Vad händer nu liksom ?  tycker ju som om de här med sång .



vi vann inte, men vi va bäst ändå ;) hihi




imorrn väntas en heldag i salongen, sen jobb på kvällen  bäst å va pigg då kanske.


Kommentarer
Postat av: Anja

Ohja att vi gör! :)

2011-10-21 @ 09:17:09
URL: http://anjacarolina.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0