JAG SKA SPELA IN EN SKIVA

OMG.  Ja, rubriken kanske avslöjar de mesta? ;o

Nu eftersom jag går sista året så ska alla göra ett s.k projektarbete.
Min första tanke var att åka till Canada , göra min praktik där hos en frisör och göra det hela till mitt projekt arbete. Skit bra! Meeeen , eftersom det inte bara är att boka en flygbiljett och sen är det klart så var jag tvungen att ha arbetstillstånd osv, och de papprerna hinner jag inte fixa tills jag ska ha min praktik nu v. 49, 50 & 51. Så de sket sig..

Då fick Linnea en aning panik eftersom många i klassen redan hunnit rätt långt med sina projekt...
En klasskompis tyckte att jag kanske kunde göra nånting med musik då istället. Så varför inte? ;)


Tid för inspelning är bokat och klart på en studio här i stan och jag har valt ut låtar som jag tänkte sjunga :D Gu va jäkla kul de här ska bli! Har ju alltid "drömt" om att få göra de här så de ska bli skiiiiiit kul!









Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Men gud va kul! :D

2011-11-09 @ 22:12:57
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-200 läsare kan blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/november/dagens-blogg-torsdag-1.html#comment

ska vi följa varandra på bloglovin?

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-11-10 @ 18:28:17
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0