bra jobbat.

Eftersom ja har prov imorrn tänkte jag att ja kanske ska börja plugga nu då? har ju bara haft typ en månad att börja plugga, men som vanligt börjar jag dan innan. eller, försöker iaf.

Brukar se ut ungefär så här; starta datan - öppna dokumenten med allt plugg - logga in på facebook - läser allt intressant där - kollar lite bloggar - öppnar plugg dokumentet - gå till skafferiet och kollar om de finns nånting gott - går tillbaka och öppnar facebook igen om de hänt nåt under tiden jag varit borta- spelar lite gitarr - går till baka till skafferiet och ser om det dykt upp nånting gott - blir less - ringer nån - inser att jag inte kan nånting på provet och gör ett gott försök till att läsa alla 8 dokument jag har öppna nu - blir less lika fort och tänker att jag måste ju uppdatera bloggen- skiter i allt och tänker att de får gå som de går - går till skafferiet en sista gång i hopp om att det finns nåt denna gång - blir mer less - sätter på ett avsnitt av prison break - tänker att allt löser sig ändå.

ja, ja typ så ser de ut när ja ska plugga . yeeey jag kommer kunna allt om psykologi imorrn , alla perspektiv å så... usch. jag hatar å plugga. hejdå.

kommer bli överlycklig om jag får ett G.  BRA.

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0