(snart) SOMMARLOV!

ÅH. FY FAN vad jäkla underbart! Hade min sista "lektion" idag, å där läste jag klart boken och hade prov på den. Nu ska jag bara skicka in en rapport som jag gjorde klart förut idag å sen är det FINITO! wihoo.
Nästa vecka går jag tisdag och onsdag. På tisdagen har vi egenhårvård och vi ska även bli bjuden på pizza och onsdagen kommer att bestå av en timmes "talangjakt" OCH SEN HAR JAG SOMMARLOOOOOV!!!

gaah. underbart.

Så då blir det körkort , jobb och postutbildning för hela slanten.




Imorrn tar min fina pojkvän studenten :D så imorrn ska jag kolla på honom, åka till krokom och äta studentmidag där med han och hans familj och sen drar jag m.fl ut :)

Torsdag blir det student middag med marcus och svärmor m. familj , easter palace it is!
Fredag - Jobb
Lördag - Jobb
Söndag- Jobb
Måndag- sova ;)


nej nu ska jag lägga mig och njuta av att sommarlovet snart är här. Skönt att komma bort från vissa människor, skönt att få umgås med de bästa, skönt att få tjäna pengar och skönt att snart få fylla 18!



NATTI.

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0