mycket nu.

så här har min dag sett ut :
07.00 - klev upp och fixa iordning mig
07.45 - läsa massa sidor ur en bok inför dagens svenska lektion..
08.30 - körlektion
09.15 - körteori på internet
10.30 - på skolan och läser lite mer ur min bok som ska va klar kl.11.00
11.00 - boksamtal på svenska lektionen
11. 30 - LUNCH :D 
12.30 - stanna kvar på skolan med nichole och pluggar inför provet i marknadsföring som vi har imorgoon 
14.00 - hem och lämna av lite grejer , träffa syrran på stan, äta middag.
16.30 - teori lektion på körskolan
19.00 - säkerhetsutbildning på coop i torvalla.

och nu ska jag plugga lite mer på provet . PUUUH! Jäklar vad mycket det är nu....



typ sådär är jag idag, och resten av veckorna fram till sommarlovet ...


Säkerhetsutbildningen var faktiskt väldigt givande! Gud så mycket idioter det finns !! :@  Blir så arg på dom. Nästan riktigt farligt att jobba på en mataffär, de trodde man inte ! :p


I helgen blir det jobb, varje dag! Ska till och med ge mig på bakningen igen, jag som inte gjort det sen i somras ;s oops , men de lär väl ska gå bra hoppas jag! Kom och köp brända bullar vettja! ;) haha.


Just de, provet imorrn va de ja.... hejsvejs!


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0