jb summerbreeze.

Gårdagen gick ju väldigt bra och var väldigt kul! Tyckte dock att vädrets förstörde ALLT. Jäkla skitväder! Jätte tråkigt, men är ju faktiskt ingenting vi kan göra nånting åt. Jätte kul att det kom folk ändå och kollade på showerna, och speciellt att det var kö under hela dagen till klipptältet! Mycket pengar till BRIS blev det, grymt!

På kvällen bled de lite "after jb summerbreeze", hehe. Blev hos julia med några andra klasskompisar, riktigt roligt! :) Idag har jag bara sovit, haha. Typ hela dan., oooops.  vaknade vid tolv, blev lite film och frukost då, och sen tog jag en "powernap" fram till kl. 20.00.... ojdå. hehe. Jag som skulle plugga idag :o


nej kanske jag sk försöka sova nu då. Har lite sovmorgon imorrn iaf :)


Gonatt!


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0