onsdag.

Har haft salong hela dan idag och det har varit riktigt roligt! Hade en kund idag, en äldre gubbe som var jätte gullig, haha. Fick till och med dricks av han innan han skulle gå så de var ju positivt :D
Rullade även en permanent med molton brown spolar på Brita idag, ser ut som godis och jag vill äta på dom varje gång jag ser dom...



Efter det gick jag ner till gymmet med nichole. Gick lite bättre idag än igår då vi försökte oss på Zumba, hahah. Flodhäst är bara förnamnet om hur jag kände mig igår med alla de där stegen. Jag gjorde nog fel också eftersom jag inte känner nångting idag efter de? :p

Var tvungen att gå och köpa ett puder på stan också innan jag begav mig hem, slutade med att jag köpte en mascara också och införskaffade mig ett åhlens klubb kort :)




nu ska jag försöka ta tag i lite plugg, b.la skriva klart min "mini bok om färg" .


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!

Hittade hit när jag letade efter information om permanenter med molton brown spolar... Och hade hemskt gärna velat se en "efter"-bild... Men jag inser att det kanske inte finns någon sån, det har ju gått ett bra tag sen du skrev det här inlägget ser jag. Blev det stora lockar? Och hur länge håller en sån permanent i sig? Tacksam för svar, maila gärna :)

2011-10-20 @ 20:02:35

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0