omg, i did it!

Kan nog inte hitta en stoltare tjej än mig idag ;) JAG klev upp 06.00 imorse, gick till gymmet och gymmade 50 min innan skolan börja!! Nästan så jag inte kan förstå de själv ;o Jag känner mig faktiskt lite duktig iaf ;) Ska försöka fortsätta med detta eftersom jag ha vare sjukt pigg idag! Och så slipper jag ju gymma efter skolan ist för då har jag ju redan det gjort :D smart va? ;) haha .

Annars idag har vi haft salong. Jag och Julia hade en färgkund på em och det gick ju jätte bra :)

Och sen kan jag ju tillägga att de kommer bli sjukt jävla skönt med sportlov om två dagar!!!  åh, vad det är efterlängtat nu.

Nu ska jag kika på några fler avsnitt av No ordinary family ;) och äta en... avokado kanske?  Jag som ska försöka va nyttig.... Hur tror ni jag lyckas med det då? :s



Kommentarer
Postat av: victoria

duktig flicka!! :) <3

2011-03-02 @ 23:21:41

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0