första skoldagen.

Massa information och sen fick vi sluta! Då gick jag och gymmade tsm med Nichole och laxen. Stolt.
Middagen bestod av lite stekt Svamp, en Hårdbrödmacka med Keso och Avokado och en Mango Shake :) och jag blev ju inte alls sugen när marcus beställde en oxfilé pizza med bea, sockerdricka och glass till efterrätt, dessutom åt han upp min chokladkaka. Lite sugen eller?? detta kommer bli tufft ..;)
Men , ja ska iaf klara två veckor!! Iaf med onyttigheterna, en riktig middag kommer kanske att slinka ner nån gång. (a)

Jag är stressad. 17089 skoluppgifter. Jag orkar inte med detta! Det är ju fan alldeles för mycket, INTE OKEJ :(
Nu ska jag lägga mig ner å sura för allt, och för att jag inte läst ut boken som vi tydligen skulle ha prov på imorrn.

Jag blir nog på bättre humör imorrn då jag går ner på Resia med Victoria och Josefin och kikar på resor i sommar, WIHOO.
KAN DE INTE BLI SOMMAR NUUU??

nä, gonatt alla fans ;) hehe....

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0