ingen ordning!

Ja här har det inte varit mycket till uppdatering! Har haft sjuukt mycket i mitt huvud ett tag så bloggen har jag inte prioriterat.

Blir dåligt med uppdatering nu en vecka till . För vet ni va?? ;)

JAG ÅKER TILL BULGARIEN PÅ MÅNDAG MED MINA SKÖNINGAR!! Och idag bär det av mot huvudstaden :):)

kommer bli awesooooome !




ska se över min nästan förtunga väska en gång till och fixa lite mer . Shit, första gången jag vägde väskan vägde den 21 kg.... andra gången 20,1 . haha typiskt. Men nu har jag fått ner det ett par kg så får hoppas jag inte överskrider 20 kg´s gränsen väl nere på arlanda!

Hoppas ni får regn hela veckan här i Sverige , såg att de skulle va de ;) moaha , de ska inte vi ha!! ;D


Hejsvejs!

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0