överlycklig.

Att få höra att man bara har en "hem- tenta" kvar i matte b kursen och att vi får lämna tillbaka matteböckerna nästa lektion och then it over!! känns ju förjääääkla skönt! åh, obeskrivligt. hehe.

Efter skolan väntade jag på mamma, gick på storsjörvaltning och fick svar jag inte vill höra. åh -.- . Sen for vi på lillänge och jag införskaffade mig två par nya skor, :)  härligt!

Imorrn har vi heldag i salongen, jag ska b.la slinga oh klippa syrrans hår på förmiddagen. (:  På kvällen blir det fest , riktigt roligt!


Nu blir det BB och sängen! :)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Sannie

HJÄLP! Ska läsa några kurser i USA till hösten, men har beslutsångest. Vilka kurser hade du valt? (Kurserna står i ett inlägg). Tacksam för svar! :)

2011-04-23 @ 05:09:27
URL: http://sannie.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0