mycket nu.

Hr fullt upp hela tiden känns det som. Har iaf jobbat idag och även torsdag och fredag denna vecka. Bra att få jobba men blir ju då mindre tid till läxorna som jag ligger grymt mycket efter med nu. usch för det!

Men snart är det påsklov och då är jag förhoppningsvis färdig med allt så man kan ta å sätta igång med körkortet nån gång! Håller ju även på med utbildningar inom Svenska Spel och ATG som jag måste kunna innan sommaren för att få jobba mer, så de är bara bita ihop och köra på så gott det går..!!

Efter jobbet idag blev det myspys med mamma och syrran, lugn helg med andra ord :)


nu ska jag sova för imorrn ska jag och mamma åka på lillänge och jag ska förhoppningsvis införskaffa mig några skor :)

till veckan blir det väl att gräva ner sig med plugg, utbildningar å även lite jobb.

hörs, hej!

Kommentarer
Postat av: victoria

jag saknar dig! Vi måste sees! <3

2011-04-03 @ 13:28:05
Postat av: Linnea

sv. saknar dig också. vi måste verkligen ses snart!! <3

2011-04-03 @ 23:38:18
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0