veckans planer.

Idag har jag städat som en tok! tog nästan 3 timmar, va fan höll jag på med? Men nu är de klart iaf, å de känns underbart!

Veckan ser iaf ut såhär tror jag :
Imorrn: skola, gymmet och sen ska jag nog bara mysa med hjärtat såklart ;)
Onsdag: frisörteknik hela dan, gymmet? och sen en fika på stan med Sophie, trevligt! :)
Torsdag: seg dag på skolan, engelska och matte.. Sen en fika på stan med Rebecka , längesen!



haha! 

Till helgen har jag iaf inte planerat nåt än, hoppas faktiskt på jobb eftersom min lön som ja fick idag va mycke mindre än ja trodde.. hehe . 

Beställde iaf en ny telefon igår, även ett minnes kort på 8GB och allt gick bara på 2700 nånting! Riktigt bra priser från där ja beställde :)
 

bara att hoppas på att telefonen är bra och funkar som den ska, ist för min vanliga otur med mobiltelefoner. undra om ja ha fått skicka in mina tre telefoner ungeför 10 gånger på två år nånting?!  (fått ny eftersom den första inte funka, sen ännu en ny eftersom den andra inte heller funka) 
Ska inte handla nå mer på elgiganten iaf.



funderar på att lägga mig redan nu. 
går nog bättre om ja lägger bort datan... ;) 

Godnatt :)
 

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

NY TÄVLING hos mig http://www.hannahsthlm.se !



Du kan vinna den eftertraktade mascaran från Lancome, Hypnose Drama!

Kika gärna in och var med. Gratis och enkelt som vanligt att tävla;)!



Kram & Trevlig Fredag...snart...:)

2010-09-15 @ 20:33:00
URL: http://www.hannahsthlm.se

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0