måndag.

Helgen i ludvika gick riktigt bra! Fixade håret på syrran, gjorde små lockar i hela med en locktång och fan va lång tid de tog! haha. men de blev nå bra. Dom hamnade på en andraplats så de va ju riktigt kul :D

Blev dom själv dförjävla danssugen, ska nog inte åka på en tävling utan å tävla själv. :p

Idag efter många om och men tog jag mig faktiskt till gymmet där nichole också va, känner mig riktigt stolt nu efter ett hårt träningspass ;)

Marcus ha precis kommit hem nu också su blir de mat å sen ikväll IDOL såklart :D Alice är min favorit blan tjejerna iaf ! vilken är eran favorit hittils? :)


haha, anders bagge är ju en självklart en  favorit ;p ^^

ska nog gå å hjälpa marcus med maten nu ....... :)

Kommentarer
Postat av: love&peace

Bagge är lite småknäpp men det gillas^^

2010-09-29 @ 18:10:00
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0