hemfärd.

ååh! Imorrn åker jag hem :') äntligen. Och till och med pappa är hemma en helg så de ska bli så skönt att få åka hem.

Rullade permanent hela förmiddagen idag, och de är verkligen inte kul! Rullat ett helt huvud, fått min bedömning å då får man höra : Bra! :) ta ur de och rulla igen!
dööö.....

På eftermiddagen fick vi ta våran damdocka och klippa en valfri frisyr, de var faktiskt riktigt kul ! dock slutade det med två jack i fingarna och en jävla massa blod... haha.
Gick ner på gymmet en snabbis efter skolan med Nichole och Sara och drog sedan upp till syrran för två klippningar till, en väldigt långhårig emanuel ville också bli klippt. gick super!

Satt sedan å prata gamla minnen, haha å massa annat och blev också såklart idol.

Nu måste jag nog ta å börja packa inör imorrn.. och lägga mig och sova så fort som möjligt. Imorrn väntar Matte och Engelska B.. jippi..


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0