halloween.

Ja, när är de egentligen? Nu till helgen lr nästa?
Men jag ska nog klä ut mig och gå ut nu på fredag, kommer förhoppningsvis (om de nu blir nå, men nånting äre väl klart som tusan att man ska göra?? ) bli grymt roligt!

Spånar lite på vilken outfit det blir, men jag hittar nog någe skoj ;)


Idag på skolan har vi iaf har salong heela dan, förutom att jag försov mig och blev 20 min sent. Vi gjorde föst 'loops', och efter tacobuffén som vi fick till lunch ( ;) ) skulle vi rulla permanent på varandra. Men precis när jag var klar med alla spolar i huvet var ja tvungen och springa och göra ett svenska prov, så fort ut med dom och sen iväg...

Provet hade väl kunnat gått bättre punkt.

Efter provet klippte jag Nichole, hon blev nöjd och då är jag också nöjd! Hon fick också klippa mig, och nu känns mitt hår mycket bättre!

BTW!

Jag har praktik i strömsund v. 47-50, Marjas Klippcenter, så om de är någon som vill/törs så får ni gärna komma dit och bli klippt/färgad lr vad ni nu vill till ett billigare pris :)  bara att höra av sig till mig eller ring direkt till henne! :)

Telefon till Marja: 0670-104 78 ,
Plattsättargränd  4 - Strömsund.  






Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på film med hjärtat mitt,
sov gott.

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0