jobb.

Precis när ja vakna imorse ringe coop och fråga om ja vill jobba, självklart!
Skulle tydligen göra en prisundersökning på Ica nära, Frösön.
Så fort upp och foxa mig lite, ta en buss till torvalla, hämta papper, ta en buss till Frösön och göra det ja skulle göra där, ta en buss till torvalla, lämna papperna och sen hem :) hehe.
 Men de gick ju bra! Ska även jobba några fredagar framöver, skönt såhär innan jul! ;)

Nu när ja kom hem så påbörjade jag min nya diet, haha! havregrynsgröt är de ända som kommer finnas här hemma ett tag framöver!




borde nog börja plugga, har permantenprov imorrn så dags att sätta igång...


Kommentarer
Postat av: maritha

hahaha söt du e, hur ska du klara d här egentligen? ;D

kram nichole!



(skrev i mammas namn för hon blir galen när jag ändrar på hennes dator) ;)

2010-11-08 @ 18:11:16
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Linnea

sv. hehe ja de undrar ja me ;) men jag fååår faktiskt äta hårdbröd oxå ;o

2010-11-08 @ 20:27:39
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0