första dagen.

första dagen på min APU gick riktigt bra. trivs redan jätte bra ! :) har nog världens snällaste handledare.
Fick hjälpa till och pensla färg och lite sånt, ska även få ta egna kunder också så de ska bli bra. Om de är någon som är intresserad så här gärna av er till mig! :D

När ja kom hem åt vi, åå så skönt de är å va hemma å äta mammas/pappas mat! de bästa!
Klippte även två stycken ikväll :) 

fick veta att min handledare inte jobbar på fredag, så då är ju jag också ledig! och då ringde coop så precis så att jag åker in och jobbar på fredag, skönt! *pengar... ;) * hihi.

Imorrn när ja slutar tar ja bussen in till stan å tränar lite dans, kuligt! längesen sist....

fan att klockan alltid ska bli så mycket innan ja lägge mig -.-
GONATT, alla fans... ;) !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu ligger vinnaren i väggordstävlingen uppe. Titta in och se om det blev du!

2010-11-24 @ 19:56:59
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0