första advent.

sov till överr ett idag ( :o ) men gud så skönt de är att få sova ut sådär vissa dagar :)
Blev väckt av mamma, hon sa jag inte fick sova längre haha, hon kom in med nybakta lussekatter, pepparkakor och kaffe :) hihi, gullig mamma jag har <3

Hjälpte även till att städa och sätta upp alla julsaker här hemma, å de blir ju mysigt. julstämning!

Imorrn åker jag med mamma till Strömsund, börjar lite senare och ska då slinga hennes hår :)

 

skulle jag kanske passa i lugg? :o ;) ... lr nae..  mitt stökiga rum får ni inte se. :p


även fast ja sov så länge idag är jag ändå trött, så nu blir det sängen!
Gonatt mina vänner.


Kommentarer
Postat av: victoria & Josefin

Du var asfin! :D vilken sida är det man gör sådär på ? :p

2010-12-13 @ 13:12:59
Postat av: Linnea

sv. hmm.. ja va hette de nu igen....

taaz.com ! hihi

2010-12-13 @ 19:38:26
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0