Tisdag..

..och med det typ bara två veckor kvar på skolan, sen sommarlov!! åh, vad jag vill ha sommarlov nu.
Lite smått panik bara att jag fortfarande inte har ett jobb, eller en lägenhet.. hjälp.

Jag har fortfarande inte något internet hemma i lägenheten, så nu ska jag gå till telia igen och försöka fixa de där! varit utan i två veckor nu.

Imorse gick jag som vanligt på lektion, trodde vi skulle ha matte. Men nej då! Vi behövde bara komma hit till kl. 10.00! åh, hade ju kunna sove lite till...  Så ska försöka göra klart NK, miljökärkortet nu så kanske jag kan va ledig i eftermiddag :)

bara börja då kanske.

Puss /  L


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Lyx med sommarlov :D

2010-05-27 @ 15:19:37
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0