Lördag

Har nästan pluggat hela dagen idag, och nu är jag nästan klar med mitt god hälsa arbete!!  åh vilken lättnad :p

iaf, smart som jag är så råkade jag stänga av min telefon precis när jag satt mig på bussen hem till Laxsjö i fredags, och jag har glömt vad jag har för pin-kod, BRA LINNEA!
(eftersom jag precis bytt abonnemang och fått ett nytt sim-kort) MEN, jag är hemma i Laxsjö och papprerna med min pin-kod ligger så fin hemma i torvalla. 
Så om det skulle vara någon som skulle ha fått tag på mig så är det anledningen till varför min telefon är avslagen för tillfället.  -.-


har bytt till "halebop hallå" från "telia asdyrt abonnemang" .  :)


Puss / L


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0