rubrik?

känner att jag inte har uppdaterat så mycket den här veckan, men marcus har bott här den här veckan och då vill jag ju inte sitta vid datan såååå mkt :p

Iaf, ville inte den här veckan skulle ta slut! Har varit en sån bra vecka nu när hjärtat mitt har bott här, men nu är han tillbaka i krokom och jag sitter här själv.. hehe.. Saknar han redan.
Men han följer nog med mej hem till Laxsjö i påsk, och sen bor han hos mej i stan hela lovet då både han och jag (förhoppningsvis) ska jobba :)  är så mkt jag vill köpa nu så ge mej cash...


dessa står först på min inköpslista.... :)  ljusrosa lr vita.



Nu äre bara tre dagar kvar, sen väntar ett skönt påsklov! :)


Puss / L


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0