påsklov :)

påsklov nu och det känns väldigt skönt!

imorrn ska jag sova lääänge, lr iaf till 11 då vi har tvättid -.- askul...
Ska även packa å greja och sen åker jag och marcus hem! :')

Hade en väldigt onödig skoldag idag, slutade efter två timmar. Då gick vi på stan, ser så sjukt mkt grejer jag vill ha! hjälp.. men jag känner mig faktiskt duktig nu och har inte köpt nåt på väldigt länge :)

for hem å sov ett tag och tog sedan en långpromenad med Johan runt här i torvalla, tror faktiskt vi gick i 1½ timme, skönt faktisk!
Jag och Sara ska också börja gå hem från skolan nu en gång i veckan, kanske behövs nu efter allt godis som jag förmodligen kmr äta nu i påsk (a) hehehe.


Nu ska jag nog gå och göra mig klar, jätte trött även fast jag tog en powernap på två timmar när jag kom hem. 

iaf, Glad påsk mina kära läsare! :) 
 
Puss / L


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

glad påsk :)

<3

2010-04-01 @ 09:05:36
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: victoria

glad påsk gumman! :)<3 Syns på lördag... ;)

2010-04-01 @ 11:13:49
Postat av: Linnea

:) <3

ja de gör vi , åh va kul de ska bli :) <3

2010-04-02 @ 17:14:59
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0