l i n n e a o s c a r s s o n

Ligger å försöker lära mig nånting om ekologi nu, har prov imorrn men ja kan nästan fortfarande ingenting. Men de går framåt iaf! 

For på skolan å gjorde ett matte prov idag, gick ju kanske som de gick. haha. Kom några på eftermiddagen och gick igenom lite om saxar och så. Jag vill ha en sax...
.. och en skinnjacka.. å skor.. å en plattång... en ny telefon och en adidasväska oxå...
Asbra att jag ska jobba lite under påsklovet då! YES. tjänar ja bra blir det defenitivt skor å en jacka! :) hihu. 



har jag inte världens sötaste pojkvän lr? :)  kom hem igår å hade köpt en jätte fin ros åt mej :')
världens bästa, underbaraste, sötaste och bara min.


neee, plugga NK va de ja.
Puss / L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0